Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007

Ρόμπερτς: «Ήρθα γιατί θέλω να παίζω»

Την πρώτη του συνέντευξη ως παίκτης του Ολυμπιακού έδωσε ο Λόρενς Ρόμπετς στο επίσημο site της ομάδας. Ο 25άχρονος Αμερικανός από το Χιούστον όπου βρίσκεται και δουλεύει ατομικά μίλησε για το νέο κεφάλαιο που άνοιξε στην καριέρα του...

Δεν έχει παίξει ποτέ μπάσκετ εκτός Ηνωμένων Πολιτείων. Από το κολέγιο κατευθείαν στο ΝΒΑ. Μια μετεγγραφή στην Ελλάδα σίγουρα είναι μεγάλο βήμα και πολλοί θα δυσκολεύονταν. Όχι όμως και ο Λόρενς Ρόμπερτς που ξέρει τι θέλει στη ζωή του: «Θα μπορούσα να μείνω στο ΝΒΑ και να έπαιζα λίγο. Εγώ όμως θέλω να παίζω. Το μπάσκετ είναι η ζωή μου και δεν μπορώ να κάθομαι ως θεατής. Ναι το ΝΒΑ είναι το καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο και όλοι θέλουν να είναι εκεί, αλλά για μένα το πιο σημαντικό είναι να παίζω και να διασκεδάζω με το μπάσκετ».

Από το Χιούστον όπου βρίσκεται, μίλησε στο www.olympiacos.org για το νέο κεφάλαιο που άνοιξε στην καριέρα του: «Έψαξα πολύ για τη νέα μου ομάδα και όλα όσα έμαθα ακούγονται όμορφα. Θέλω όμως να τα δω κι από κοντά».

- Αυτή την περίοδο είσαι σε διακοπές;
- Όχι. Οι διακοπές μου έχουν τελειώσει εδώ και καιρό. Δουλεύω ατομικά κάθε μέρα, παίζω πολύ τένις για να είμαι σε καλή φυσική κατάσταση και περιμένω να με ειδοποιήσει η ομάδα για το πότε ξεκινάμε...

- Ο Ολυμπιακός τη νέα σεζόν θα έχει πολλούς νέους παίκτες. Στην ίδια περίπου ηλικία με σένα.
- Αυτό είναι πολύ καλό. Είχαμε νέα ομάδα και στους Γκρίζιλς. Δεν ξέρω τους συμπαίκτες μου, αλλά το γεγονός ότι είναι μικροί σε ηλικία σημαίνει ότι έχουν δίψα και θέλουν να κερδίσουν τίτλους.

- Στο Μέμφις είχε συμπαίκτη και τον Πάου Γκασόλ. Τον ρώτησες για το τι σε περιμένει στην Ευρώπη;
- Ο Πάου είναι ο δικός μου άνθρωπος. Του μίλησα αφότου είχα συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό. Μου είπε τα πάντα και ότι θα μου αρέσει αυτό που θα δω. Αν τον χρειαστώ για το οτιδήποτε θα του τηλεφωνήσω.

- Τι περιμένεις απ’ αυτή την αλλαγή στην καριέρα σου; Ο στόχος είναι να επιστρέψει στο ΝΒΑ;
- Πιστεύω ότι μετά τον Ολυμπιακό θα είμαι σοφότερος και θα έχω βελτιωθεί τόσο ως παίκτης, αλλά και ως άνθρωπος. Έχω παίξει μπάσκετ στο κολέγιο, στο ΝΒΑ και τώρα στον Ολυμπιακό. Κάθε εμπειρία για μένα είναι σημαντική, αλλά θεωρώ ότι αυτή θα είναι η πιο σημαντική. Σίγουρα κάποια στιγμή θα ήθελα να επιστρέψω στο ΝΒΑ. Όλοι θέλουν να είναι εκεί. Στο μυαλό μου όμως αυτή τη στιγμή είναι ο Ολυμπιακός και να βοηθήσω την ομάδα μου να φτάσει ψηλά.

- Λίγες μέρες μετά τον ερχομό σου στην ομάδα, σε ακολούθησε και ο Κίντελ Γουντς.
- Το έμαθα. Είναι σπουδαίος παίκτης και σίγουρα θα έχουμε μια σπέσιαλ χρονιά.

- Τι ακριβώς πρέπει να περιμένουν από σένα φίλοι και αντίπαλοι;
- Πολύ ενέργεια. Μου αρέσει να παίζω για την ομάδα και να κάνω αυτά που πρέπει προκειμένου να κερδίζουμε. Σιχαίνομαι την ήττα και πιστεύω ότι οι επιτυχίες έρχονται μέσα από την ομαδική δουλειά. Αυτοί που με επέλεξαν ξέρουν τι μπορώ να κάνω, εγώ το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να τους δικαιώσω...

Σχολιάστε τον Ρόμπερτς, εδώ.