Σάββατο 4 Αυγούστου 2007

«Προπονούμαι δυο φορές τη μέρα για να είμαι έτοιμος»

«Μάτσας» ο 10ος. Δεν είναι μόνο εννιά οι φετινές μετεγγραφές του Ολυμπιακού και δεν εννοούμε ότι βρέθηκε το τελευταίο κομμάτι που θα συμπληρώσει το φετινό «ερυθρόλευκο» παζλ. Η αναζήτηση συνεχίζεται, αλλά ο παίκτης που θα αποκτηθεί θα είναι ο 11ος.
Ο Aρβιντας Ματσιγιάουσκας τυπικά δεν είναι καινούργιο πρόσωπο στο λιμάνι, επί της ουσίας όμως είναι. Η περιπέτεια με τον τραυματισμό του ανήκει οριστικά στο παρελθόν και ο ίδιος από τη Λιθουανία όπου βρίσκεται και δουλεύει σκληρά κάθε μέρα, στέλνει το δικό του μήνυμα για τη νέα χρονιά.
«Είμαι στην Κλαϊπέντα, στην πόλη που γεννήθηκα και προπονούμε δυο φορές κάθε μέρα. Πρωί και απόγευμα. Εκτός από 10 μέρες που πήγα διακοπές, δεν έχω σταματήσει καθόλου. Τρέχω στο χορτάρι, στην παραλία, στο γήπεδο. Σουτάρω, κάνω ειδικές ασκήσεις, έχω ένα μήνα ακόμα μπροστά μου μέχρι να ξεκινήσει η προετοιμασία της ομάδας και θέλω να είμαι έτοιμος», επισημαίνει ο «Μάτσας» και συνεχίζει: «Το καλό είναι ότι θα αργήσει πολύ να ξεκινήσει η σεζόν. Θα δουλέψω δυο μήνες με την ομάδα κι απ’ ότι ξέρω θα δώσουμε πολλά φιλικά. Πιστεύω ότι αυτό θα με βοηθήσει προσωπικά, αλλά και όλη την ομάδα αφού έχουν γίνει πολλές αλλαγές».
Ο Λιθουανός γκαρντ που αρχικά είχε αποφασίσει να προπονείται με την εθνική Λιθουανίας, τελικά προπονείται με τον δικό του προσωπικό γυμναστή: «Θα ήθελα πολύ να βοηθήσω στην εθνική ομάδα της χώρας μου, αλλά δεν θα ήμουν σε θέση να το κάνω όπως θέλω και μπορώ. Ήταν καλύτερο να μείνω εκτός αυτό το καλοκαίρι για να δουλέψω και χαίρομαι που οι άνθρωποι της Ομοσπονδίας και ο προπονητής έδειξαν κατανόηση. Αυτό το καλοκαίρι είναι πολύ σημαντικό για μένα γιατί πρέπει να καλύψω το χαμένο έδαφος και να είμαι και πάλι ο Ματσιγιάουσκας που περιμένουν όλοι. Ο Ολυμπιακός έχει επενδύσει πολλά πάνω μου και ο τρόπος που μου έχουν συμπεριφερθεί όλοι, μου δημιουργεί μεγαλύτερες ευθύνες».
Μπορεί καθημερινά να προπονείται σκληρά, αλλά καθημερινά φροντίζει να ενημερώνεται για τα νέα της ομάδας: «Ξέρω ότι ήρθαν πολλά νέα και ταλαντούχα παιδιά και δυο νέοι Αμερικάνοι, ενώ θα αποκτηθεί ένας ακόμα. Δεν είναι η δουλειά μου να κρίνω τις επιλογές της ομάδας και του προπονητή. Για να έγιναν όλες αυτές οι αλλαγές, σημαίνει ότι έγιναν για το καλό της ομάδας κι αυτοί θέλουμε όλοι. Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά στους δυο μήνες της προετοιμασίας για να είμαστε έτοιμοι όταν ξεκινήσουν τα δύσκολα».
Ο «Μάτσας» μίλησε ξεχωριστά μόνο για τον Σοφοκλή Σχορτσαντίτη: «Έμαθα ότι ο Σόφο δεν πήγε στην Εθνική ομάδα για να δουλέψει ατομικά. Νομίζω ότι καλά έκανε. Χρειαζόμαστε τον Σόφο που παρασέρνει τα πάντα στο πέρασμά του. Ξέρω ότι ως τώρα δουλεύει σκληρά. Δεν αρκεί αυτό. Πρέπει να συνεχίσει έτσι και να συνεχίσει ακόμα πιο σκληρά όταν θα φτάσει εκεί που θέλει».
Σχολιάστε τις δηλώσεις του σούπερ παιχταρά της ομάδας μας εδώ